Een van de grootste ergernissen van gasten in de horeca is…. Wachten op de rekening! En als die rekening dan eindelijk komt, begint het wachten vaak opnieuw want de bediening moet op zoek naar het mobiele pinapparaat. En weet je wat het is? Als er één gast wil afrekenen, dan willen ze binnen de kortste keren vaak allemaal en er zijn maar één, hooguit twee van die dingen in huis. Bovendien, en dat zal iedereen die in de horeca werkt beamen, legt niemand die dingen ooit terug op de afgesproken plek, neemt zo’n apparaat nog weleens een duik in de spoelbak of is net wanneer je het niet kunt gebruiken het papier op.

Pin en Handheld in 1!

De manier waarop gasten de rekening betalen is sterk aan het veranderen. Sommige aanbieders drukken een QR of Tikkie link op de bon. Dat werkt op sommige plekken goed maar lang niet iedere bedrijf is daar geschikt voor. Wat heel handig is, en bijna op ieder terras een uitkomst is, zijn de handhelds met pinfunctie van Unitouch. Iedere medewerker heeft standaard een pinapparaat op zak, nooit meer zoeken, nooit meer delen en de kosten zijn een stuk lager dan bij een aparte pin (of twee;)).

 

Werken wordt een stuk efficiënter, er worden minder fouten gemaakt omdat het bedrag niet meer hoeft worden overgetypt en de gast ervaart groot gemak. Het is de nieuwe standaard in afrekenen.

 

Wouter Verkerk is ambassadeur van Unitouch kassasystemen sinds maart 2020!

Deel →

U zoekt oplossingen voor uw gastvrijheid vraagstukken?

Neem contact op met Wouter Verkerk van Verkerk Bartstra

Top